Mesafeli Satış Sözleşmesi

Mesafeli Satış Sözleşmesi

Brillen Mitte olarak sattığımız modellerin kalitesinin arkasında durarak ürünlerimizden memnun kalmanızı umuyoruz.
Herhangi bir sebepten dolayı değişim veya iadeye başvurmak isterseniz aşamalar aşağıdaki şekildedir;

Müşteri talepli iadelerde kargo ücretini gönderirken ödemezsen maalesef iade ücretinden düşmek zorunda kalacağız. Çünkü sizin için ürünlerimizin birçoğu piyasa fiyatının altına satmaktayız ve diğer kurumsal firmalar gibi iadeleri göz önünde bulundurarak fiyat artırımı yapmamaktayız.

Anlaşmalı olduğumuz Aras kargo değişim koduna ulaşmak için 0541 659 46 60 numarasına değişim yapmak istediğinizi,hangi ürünü aldığınızı ve hangi ürünü istediğinizi gönderdiğiniz takdirde değişim işlemleri gerçekleşmektedir.Bunun için iki taraflı zararı samimiyetle en aza indirmek istiyor ve her durumda sana yardımcı olmak için gayret ediyoruz. Bu yüzden bu konuda anlayışınızı bekliyoruz.

brillenmitte.com.tr adresinden satın almış olduğunuz ürünlerin kullanılmamış olması şartıyla değişim iade süresi ürün size ulaştığı andan itibaren 5 gün değişim süreri ise 7 GÜNDÜR.

Değişim ve iade işlemlerinde kargo ücretleri alıcıya aittir.

Ürünlerimiz ithal ürün olmakla birlikte herhangi bir cam değişiminde çerçeve kırılma olasılığında garantisi yoktur,iadesi veya değişimi sağlanmayacaktır.

Ürün iadesi yaptığınız zaman, ürün incelemeden kabul onayı sürecinde,gönderici tarafından kaynaklanan bir sorun olmadığı anlaşıldığı takdirde ürün sizlere tekrar gönderilecektir ve iade kabul edilmeyecektir..

-Herhangi bir defolu ürün gönderimi söz konusu olduğunda ücretsiz şekilde değişim sağlanır,iade istenir ise kargo ücreti kesilerek iade sağlanır.

-Ödemenizi kredi kartıyla online gerçekleştirdiyseniz para iadeniz ödeme yaptığınız kartınıza 10 iş günü içerisinde iade edilir.

– Kapıda ödeme seçeneği ile ödeme yaptıysanız tarafımıza ileteceğiniz IBAN numarasına 14 iş günü içerisinde iade edilir.

ALICI; Aldığı üründe işletme tarafından,ürüne gelmiş problemler karşısında ürün geldiği gün satıcıyı arayarak veya mesaj atarak ürün hakkında değişim ve iade işlemlerini konuşmalıdır.

a) 3. kişiye veya ALICI’ya teslim edilen ürün,paketi nasıl alındı ise aynı şekilde satıcıya iletmesi gerekmektedir.

b)iade veya değişim edilecek ürünlerin kutusu, ambalajı varsa standart aksesuarları ile birlikte eksiksiz ve hasarsız olarak teslim edilmesi gerekmektedir.Kutu veya ürün  kargo bandı,normal bant veya herhangi zarar verici bir madde ile iade edilir ise ücreti kesilerek kalan tutar iade edilecektir.

c) SATICI ürün satarken ALICI’dan tahsil ettiği kargo ücretini iade etmez.